online Praktický kurz online marketingu pro pokročilé: skupina B
Via: Google Meet /není potřeba žádná instalace nebo registrace/
Termíny: 16. 3. 2021 – od 17:00 do 20:00 hod.
Cena kurzu: 300 Kč
Kapacita kurzu: max. 10 osob
Anotace:
Průvodce po sociálních sítích v končinách, kam stopa běžného smrtelníka jen tak nezavítá.
V praktickém kurzu, který plynule navazuje na předchozí workshop, věnující se marketingu neziskových a kulturních organizací, budou mít účastníci možnost pustit se do zkoumání terénu placených reklam a targetingu. Řeč bude především o základním nástroji Business manager a o dalších palčivých aplikacích, programech a užitečných nástrojích pro každého začínajícího profi social media badatele.
Vlastní facebooková stránka s alespoň editorskou rolí nutností!
Lektor:
Mgr. Natálie Kratochvíle
se v marketingu pohybuje pět let. Od komerčních projektů přešla na neziskový a kulturní sektor. Spolupracuje se Studiem DRUŽINA, kde se podílela na kampaních pro Greenpeace, Evropskou komisi, Národní potravinovou sbírku, Asociaci českých hospiců, OSN či pro filmový festival Be2Can. Kreativně v oblasti marketingu se dále spolupodílí na Open Air Programu festivalu Divadla evropských regionů, v Galerii města Pardubic a na dalších hudebních a kulturních projektech. V Hradci Králové spoluvlastní kulturní saunu a osvěžovnu NUUK. Vystudovala Mediální a komunikační studia na UHK (obor Jazyková a literární kultura), strávila semestr v Portugalsku na oboru Art&Design a následně úspěšně absolvovala magisterské studium Management v kultuře na brněnské MUNI. Absolvovala kurz grafického designu na pražské Scholastice.