Online marketing pro pokročilé – aktuální trendy
- září 2022 (10:00-15:00 hod.) – 1. blok
Základní přehled kanálů on-line marketingu: PPC, sociální sítě – Meta / Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, LinkedIn, e-mailing, RTB, trvalý obsah (blog, podcast),SEO, Affiliate marketing,
Konkrétní obsah pro různé sociální sítě, Komunikace na sociálních sítích,Organický vs. placený dosah (v rámci sociálních sítí YT, FB, IG, LI), O síle obsahu na sociálních sítích,Typy příspěvků (GIF, stop-motion videa, prezentace, obrázky, …) a kde se zobrazují reklamy. Kde jsou nejúčinnější…
- září 2022 (10:00-15:00 hod.) – 2.blok
Business Manager, Základní pojmy – CTR, CPC, CPT (RPM), PNO, LEAD, Obecně o placené reklamě (na FB, IG, LI, YT, PPC) – jak jsou drahé, jak funguje nakupování trafficu i z jiných kanálů (RTB, affiliate, programatická reklama), Proč platíme a co nám to přináší?
Cílení reklam a účely (typy lidí na FB, jaké účely využívat), Proč je nabírání fanoušků nesmysl?
Facebook / Instagram / LinkedIn jako akviziční kanál, Engagement a reach vs. konverze
Co všechno může být konverze?,On-line nástroje zdarma – Canva, Collabim …
Dobře se vyspěte, naberte sílu, protože tohle bude informační nářez! Moc se těšíme, doufám, že vy taky 😉
Kurzem vás provede Tomáš Tuček.Vystudoval obor mediální a komunikační studia, sociálními sítěmi se zabývá od roku 2014. Spoluzakladatel webu Pravopisne.cz. Založil dvě agentury, které se zaměřují na sociální sítě. Zabývá se výkonnostním marketingem na sociálních sítích. Stavěl kampaně pro firmy jako PETROF, Mercedes-Benz, HB Reavis, Lagardere, Fitmin, Pojišťovnu VZP, Aupark Hradec Králové, Atom Rat, pražské letiště, Costa Coffee, Burger King, Polstrin, LINDR, ŠKODA auto a mnoho dalších. Hradečák, několikanásobný mistr světa ve footbagu, má za sebou 2000 živých vystoupení. Moderuje, píše, tvoří, pomáhá a zaměřuje se nejen na výkon, ale i kreativitu na sociálních sítích (Facebook, Youtube, Instagram).
Cenu a další informace brzy zveřejníme! Informace na vzdelavani@cuahk.cz, Jaroslav Souček 603 800 249