online kurz JAK NA ONLINE MARKETING V KULTUŘE A NEZISKU (2. termín)
Via: Google Meet /není potřeba žádná instalace nebo registrace/
Termín: 3. 3. 2021 – od 17:00 do 20:00 hod.
Cena kurzu: 300 Kč
Kapacita kurzu: 12 osob
Přihláška online Kurz je již naplněn!
Anotace:
Jak si najít svou cílovou skupinu a oslovit ji? Jak nejlépe komunikovat svou organizaci a budovat silnou a důvěryhodnou značku? A především – jak se v téhle džungli neztratit?
Praktický kurz zaměřený především na online marketing, ale i na kreativní uchopení kampaní či branding.
Marketing jako začarovaná formule, která se všude objevuje, ale polapit ji není snadné.
Přijďte si osvojit základy téhle disciplíny, která je něco mezi během na dlouhou trať, překážkovou dráhou a spletitým labyrintem nových trendů.
Seminář bude rozdělen do dvou fází:
- v první části si ukážeme různé možnosti a marketingové nástroje; budeme brousit především kolem správného nastavení cílových skupin a druhů vhodného obsahu, který je možné aplikovat a komunikovat, nakousneme i strategii a vyhodnocení kampaní
- v druhé části bychom se pustili do oťukávání vlastních možností a hledání vhodných prostředků komunikace i propagace jednotlivých subjektů. V překladu = praktické využití toho, co bylo účastníkům servírováno v první části.
Lektor:
Mgr. Natálie Kratochvíle
se v marketingu pohybuje již šest let. Od komerčních projektů a korporací přešla na neziskový a kulturní sektor, a to skrz své vlastní zkušenosti v této oblasti. Především pak i díky spolupráci se Studiem DRUŽINA, kde spolupracovala na kampaních např. pro Greenpeace, Evropskou komisi, Národní potravinovou sbírku, Asociaci českých hospiců, OSN či pro filmový festival Be2Can. Kreativně v oblasti marketingu se dále spolupodílí na Open Air Programu festivalu Divadla evropských regionů, Galerii města Pardubic a na dalších hudebních a kulturních projektech. V Hradci Králové spoluvlastní kulturní saunu a osvěžovnu NUUK. Natálie vystudovala Mediální a komunikační studia na UHK (obor Jazyková a literární kultura), strávila semestr v Portugalsku na oboru Art&Design a následně úspěšně absolvovala magisterské studium Management v kultuře na brněnské MUNI. Absolvovala kurz grafického designu na pražské Scholastice a tomuto oboru se věnuje i ve svém volném čase.