Jak na sociální sítě
16. října 2024
17:00 – 20:00
Centrum uměleckých aktivit
Tomkova 139/22
500 03, Hradec Králové
Obsah stránky
Ať už děláte sousedskou slavnost, fesťák, divadlo nebo party, je potřeba dát o tom vědět ostatním. To se v dnešní době většinou neobejde bez sociálních sítí. Přestože je většina z nás pravidelně používá, efektivní propagace se neobejde bez pár znalostí a přehledu, jak právě teď fungují. Přijďte prohloubit své znalosti a procvičit dovednosti v propagaci na sociálních sítích! Během workshopu se seznámíte s tvorbou strategie i samotného obsahu a aktuálními trendy. Shrneme si základní principy, co (ne)funguje, ukážeme si různé nástroje, vyzkoušíme pár praktických věcí a budeme diskutovat o tom, jak to dělat tak, aby to bavilo jak vás, tak vaše fanoušky.
Program
- tvorba strategie pro soc. sítě
- nastavení komunikačních cílů
- jak si plánovat obsah
- aktuální trendy / tipy na tvorbu video obsahu
Lektoři
Jitka Smolíková
Jitka svět kulturní a umělecké produkce ochutnala už na broumovském gymnáziu, poté studovala marketingové komunikace a arts management ve Zlíně. Během zahraniční stáže se podílela na komunikaci a produkci v Českém centru Rotterdam, nejvíce zkušeností nasbírala v rámci festivalu Zlin Design Week – ať už v oblasti vedení velkého týmu, účasti na mezinárodních projektech nebo podpoře mladých talentů designu. Od roku 2021 se podílela na kandidatuře Broumova na Evropské hlavní město kultury 2028, kde měla na starost tvorbu marketingové strategie přihlášky, a o komunikaci Broumova 2028+ se stará i nadále. Během posledních dvou let koordinovala marketing a komunikaci Police Symphony Orchestra, nyní působí na volné noze, spolupracuje s novinářkou a kurátorkou Evou Slunečkovou (ELLE Decoration) a studiem Shifters, kteří se věnují tvorbě brandových a kulturních strategií.
Registrace
Cena: 700,- Kč
Kontaktní osoba:
Mgr. Jaroslav Souček
manažer vzdělávání
tel.: 603 800 249
e-mail: vzdelavani@cuahk.cz