Jak na online marketing v neziskovkách a kultuře?
Kurz z cyklu vzdělávání Managament kulturních organizací.
Jednodenní praktický kurz zaměřený především na online marketing, ale i na kreativní uchopení kampaní či branding.
Termín:
27.11. 2019 od 10:00 do 16:00 hod.
Místo konání:
Centrum uměleckých aktivit
Tomkova 139, Hradec Králové
Cena kurzu:
500,- Kč
V případě, že potřebujete vystavit fakturu či daňový doklad pro zaměstnavatele/organizaci, obraťte se prosím nejdříve na Jaroslava Součka na e-mail:vzdelavani@impulshk.cz.
Předprodej akce
Obsah kurzu:
Jaké jsou rozdíly mezi marketingem pro ziskový a neziskový sektor? Jak si najít svou cílovou skupinu a oslovit ji? Jak nejlépe komunikovat svou organizaci a budovat silnou a důvěryhodnou značku? A především – jak se v téhle džungli neztratit?
Školení bude rozděleno do dvou bloků:
- marketingové nástroje; strategie, hodnotící ukazatele, cílové skupiny, rozdíly mezi neziskovým a ziskovým sektorem
- hledání vhodných prostředků komunikace i propagace jednotlivých subjektů.
Lektor:
Mgr. Natálie Kratochvíle
se v marketingu pohybuje pět let. Od komerčních projektů přešla na neziskový a kulturní sektor. Spolupracuje se Studiem DRUŽINA, kde se podílela na kampaních pro Greenpeace, Evropskou komisi, Národní potravinovou sbírku, Asociaci českých hospiců, OSN či pro filmový festival Be2Can. Kreativně v oblasti marketingu se dále spolupodílí na Open Air Programu festivalu Divadla evropskýc regionů, v Galerii města Pardubic a na dalších hudebních a kulturních projektech. V Hradci Králové spoluvlastní kulturní saunu a osvěžovnu NUUK. Vystudovala Mediální a komunikační studia na UHK (obor Jazyková a literární kultura), strávila semestr v Portugalsku na oboru Art&Design a následně úspěšně absolvovala magisterské studium Management v kultuře na brněnské MUNI. Absolvovala kurz grafického designu na pražské Scholastice.