Putovní Inkubátor III
Jak vtáhnout návštěvníky do prostředí i do děje? Jak jim zprostředkovat informace o bezpráví v minulosti, prohloubit v nich empatii a pomoci jim lépe hodnotit dnešní svět? Současné moderní technologie toto umožňují skrze rozšířenou i virtuální realitu a videohry. Své zkušenosti s těmito fenomény, které pomalu vstupují do českých paměťových institucí i škol, představí organizace Gulag.cz a herní studio Charles Games.
Téma Inkubátoru:
GAMIFIKACE, VIRTUÁLNÍ A ROZŠÍŘENÁ REALITA
Datum setkání:
29. 1. 2024 od 9:00
Místo setkání:
Odborné pracoviště Muzea východních Čech v Hradci Králové (Gayerova kasárna)
Opletalova 334, Hradec Králové
Program
9.00 – 11.00
GULAG.CZ: Jak virtuální a rozšířená realita, komiks i videohra zprostředkovávají realitu sovětských gulagů
(vhodné pro edukátory paměťových institucí a jiné zájemce z řad odborné veřejnosti)
11.00 – 12.00
Obědová pauza
12.00 – 14.00
CHARLES GAMES: Videohry jako brána do minulosti
(vhodné pro edukátory paměťových institucí a jiné zájemce z řad odborné veřejnosti)
14.00 – 15.00
Kulatý stůl v rámci Inkubátoru
15.00 – 17.00
GULAG XR: Jak vyučovat o sovětských represích
(vhodné pro pedagogy, edukátory paměťových institucí a jiné zájemce z řad veřejnosti)
Kontaktní osoba:
Mgr. Ilona Havlíčková
kreativniuceni@cuahk.cz
731418857
Celý program uvádí Centrum uměleckých aktivit a Centrum kreativního muzejnictví.
- Více informací (196.48 KB)Stáhnout
„Zřízení pozice regionálního koordinátora kreativního učení v Královéhradeckém kraji – pilotní programy kreativního učení“, reg. č. 0313000001, se uskutečňuje za finanční podpory Evropské unie.